Povijest

Sve je počelo 1990. kada je, u teškim gospodarskim i političkim uvjetima, od malog poduzeća s jednim tegljačem, unajmljenom hladnjačom i dvoje zaposlenika započela povijest tvrtke... 

Tvrtke koja se tijekom dvadeset pet godina razvila do uspješne i poslovno priznate logističke tvrtke sa 170 zaposlenika, više od 90 vozila te više od 120 vozača koji prevoze sve vrste tereta do bilo kojeg domaćeg ili europskog odredišta, te istočnih zemalja poput Bjelorusije, Rusije i Ukrajine. 

Preko dvadeset pet godina poslovanja i iskustva doveli su nas u sam vrh transportnih i logističkih poduzeća u Hrvatskoj, a stalnim ulaganjem i unapređivanjem poslovanja spremno smo dočekali ulazak u Europsku uniju te postali konkurentan igrač na njezinom razvijenom tržištu.

2015.

U lipnju smo obilježili 25 godina uspješnog poslovanja na domaćem i međunarodnom tržištu, a proširen je i vozni park. Kupljeno je 11 novih tegljača, 11 poluprikolica hladnjača te 4 poluprikolice cerade, u što je investirano 11 milijuna kuna. Tako je naš vozni park narastao na 63 hladnjače, 27 cerada, 4 tandema te 7 hladnjača nosivosti 10-14 tona.

2014.

Polovicom godine obnovljen je vozni park kupnjom 21 novog tegljača proizvođača Iveco u vrijednosti 11 milijuna kuna. Osim u obnovu voznog parka, ulažemo i u podizanje razine kvalitete naših usluga. Implementirali smo međunarodnu IFS Logistic normu, a uveli smo i suvremeni GPS sustav za praćenje vozila i tereta.

2012.

Krenuli smo s pružanjem usluga distribucije širom Hrvatske u segmentu hladnog lanca, odnosno skladištenja do -25 °C.

2011.

Investirali smo značajna sredstva u kupnju novih tegljača, poluprikolica i tandema. Kupnjom 2 hladnjače, 3 kompleta cerada (Mega), 4 tandema i 3 klasična tegljača kompletirali smo vozni park na 56 hladnjača, 24 cerade, 9 tandema i 2 cisterne.

Osim investicije u vozila, značajan iskorak u kvaliteti transporta pružili smo našim klijentima omogućivši im online praćenje tereta 0-24.

Također, iskoračili smo na tržišta istočne Europe - u Bjelorusiju, Rusiju i Ukrajinu, u kojima se prometuje u izvanrednim klimatskim uvjetima, čime se može pohvaliti rijetko koja transportna kompanija.

2010.

Usprkos recesiji i teškim gospodarskim uvjetima ponovno smo investirali u vozni park. Kupljeno je 15 potpuno novih tegljača, 6 poluprikolica s dvostrukim podom i 2 cerade (Mega). Time smo osvježili vozni park, a ujedno i smanjili naš utjecaj na okoliš kupnjom EURO 5 motora.

2009.

Promijenjeno ime tvrtke u LA LOG. Promjena vizualnog identiteta još nas je bolje pozicionirala na zahtjevnom tržištu Europske unije.

2008.

Započeo najveći investicijski ciklus kojim je nabavljeno 35 novih tegljača. Time je učvršćena naša liderska pozicija u Hrvatskoj te smo se pozicionirali kao konkurentan sudionik europskog tržišta. 

2007.

Prijevoznički biznis zajedno s Dukatom postaje sastavnim dijelom Lactalis grupe, vodeće mliječne grupe u svijetu. Cilj ovog strateškog partnerstva jest stvaranje snažne logističke kompanije u Hrvatskoj i regiji te osnaživanje njezine pozicije na zahtjevnom europskom tržištu.

2005.

Na kraju petnaeste godine poslovanja ostvaren prihod od preko 135 milijuna kuna, vlastitim vozilima prijeđeno 11 milijuna kilometara i prevezeno gotovo 280.000 tona robe.

2002.

Kupnjom 8 tegljača s poluprikolicom te 4 tandem kompozicije Volvo FH 12 postavljamo nove standarde na hrvatskom prometnom tržištu.

1999.

Lura d.d. postaje stopostotni vlasnik prijevozničke tvrtke RALU d.o.o. 

1990.

Osnovana tvrtka RALU koja posluje s jednim tegljačem Mercedes i iznajmljenom hladnjačom te dva zaposlenika.